Erfaren handicaphjælper med lysten til at indgå i rollen som BPA-konsulent søges til privat virksomhed i vækst – Hvalsø

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

www.handicapformidlingen.dk
Arbejdssted: Åsvejen 36, 4330 Hvalsø
Kontakt: David Bøtker
Telefon: +45 71 997 378
Ansøg her

Handicapformidlingen er en privat virksomhed i kraftig vækst med større trecifret millionomsætning. Vi administrerer og varetager over 600 hjælperordninger landet over. Vi bestræber os på at sikre en mere smidig hverdag både for vores borgere, men også for vores + 2.500 uundværlige fastansatte handicaphjælpere.

Vi har stor fokus på kundeservice, et positivt og godt arbejdsmiljø, samt IT-udstyr og systemer som underbygger en effektiv arbejdsdag. Vores tilgang til hverdagens opgaver samt målsætning for borgere og hjælpere tager afsæt i vores motto – “Alle fortjener en god dag”.

Vi ønsker at styrke vores team af BPA-Konsulenter og leder derfor efter en stærk holdspiller, som ikke er bange for at tage fat og løfte i flok.

Ligeledes en energisk kollega, som er omstillingsparat, ser muligheder ved forandringer og som ønsker at gå den ekstra mil for at teamet lykkedes, da vi med afsæt i en buldrende vækst selvsagt må omstille os løbende.

Vi forventer at du kan og vil bidrage med:

  • Erfaring og forståelse som Hjælper i en BPA-ordning
  • Kørekort, samt egen bil
  • Overblik, selvstændighed, samt grundighed
  • Computerflair, vi arbejder b.la. med Temponizer, Front etc.
  • Du har gå-på-mod og motiveres af at udvikle dig sammen med opgaverne
  • Du er positiv og bidrager med ”god energi” på arbejdspladsen

Handicapformidlingens administration består af ca. 50 medarbejdere, hvoraf ca. 25 sidder samlet på ét kontor i Hvalsø og du har derfor rig mulighed for sparring, samt udvikling af egne kompetencer. Herunder opkvalificering ved relevante kurser, når vi ser fælles værdi heri.

Stillingen indebærer bl.a.:

  • Relations arbejde med Borger & Hjælper
  • Koordinering, afvikling- & deltagelse af Borger arrangementer
  • Drift af BPA-ordninger i samarbejde med arbejdsleder
  • Ansvarlig for afvikling af Arbejdslederkurser
  • Telefonisk og skriftlig formidling, herunder vejledning

Du kan forvente:

  • Selvstændig rolle som ansvarlig for egne BPA-ordninger
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring
  • 5 ugers ferie, samt 5 feriefridage
  • Barnets 1. & 2. sygedag
  • Fleksible arbejdstider (kontortid mellem kl. 09.00 – 15.00)
  • Mulighed for afspadsering 1:1, såfremt der opstår overarbejde
  • Fitnesslokale
  • Sociale arrangementer flere gange årligt
  • Grundig oplæring i tæt samarbejde med kollegaer

Vi ønsker en kollega med erfaring indenfor BPA-området, med respekt og forståelse for at arbejde i private hjem, men er bevidst om at ønsker ikke altid kan opfyldes ”hele vejen”, så søg endelig hvis du er blevet nysgerrig på os!

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen udgør fuldtid – 37 timer om ugen med tiltrædelse snarest, og efter nærmere aftale. Der er ansøgningsfrist d. 23.06.2023.

Løn forhandles individuelt og fastsættes på baggrund af erfaring og kvalifikationer.

Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Vi indbyder gerne til en kop kaffe og en uforpligtende samtale, samt står til rådighed pr telefon hvis ovenstående giver anledning til spørgsmål.

Kontakt David Bøtker på +45 71 997 378 for yderligere information.

Søg stillingen her

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lejre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

HANDICAPFORMIDLINGEN ApS, Åsvejen, 4330 Hvalsø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://handicapformidlingen.dk/erfaren-handicaphjaelper-med-lysten-til-at-indgaa-i-rollen-som-bpa-konsulent-soeges-til-privat-virksomhed-i-vaekst-hvalsoe/

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5828194

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet